اظهارات سید محمود نبویان عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس در رابطه با برخی وزیران دولت پزشکیان جنجال ساز شده است.


به گزارش نیمروز؛ نبویان در این ویدئو به صراحت چند وزیر دولت پزشکیان را شریک قتل شهدای مرتبط با قضیه مهسا امینی از جمله روح الله عجمیان و آرمان علیوردی دانسته است.

یکی از کاربران توئیتر در واکنش به اظهارات نبویان نوشت:

در این ویدئو آقای نبویان معتقد است چند وزیر در قتل شهدای اخیر نقش داشتند و از خانواده‌های آنها عذرخواهی می‌کند و رئیس جمهور را کذاب می‌نامد.

چند جمله کوتاه خطاب به حاج آقای نبویان :

۱. بعد از چند سال نمایندگی در‌مجلس باید فهمیده باشید استعلامات امنیتی وزرا توسط وزارت اطلاعاتِ (دولت شهید رئیسی) و سازمان اطلاعات سپاه تایید شده است پس اگر انتقادی دارید، به این دو ارگان حواله دهید.

۲. با کدام منطق دلِ خانواده شهدا را نسبت به نظام بدبین می‌کنید، می‌دانید برخی از خانواده‌های شهدا بعد از این صحبت‌ها خیال می‌کنند کل آرمان‌های انقلاب و اسلام از دست رفته و خون عزیزانشان هدر شده! شما در هر آهی که مادران شهدا بکشند شریک هستید!

۳. شما براي رسيدن به هدفتان باید با همکارانتان در مجلس جلوی ارگان‌های امنیتی معتمد نظام می‌ایستادید و نمی‌گذاشتید آن چند وزیر رای بیاورد نه اینکه الان بعد از عدم موفقیت در اقناع همکاران خود، احساسات خانواده شهدا را ابزاری کنید برای امور سیاسی!

۴. شما مگر به عنوان نماینده اول شهر تهران به دفتر رهبری دسترسی نداشتید؟! خیلی راحت می‌توانستید با یک استعلام از دفتر ایشان جوابتان را همان موقع بگیرید نه الان!

۵. نکته عجیب‌تر این است، بعد از اینکه رهبری تایید کل کابینه توسط مجلس را کاری ارزنده و لطف الهی دانستند، شما تصمیم گرفته‌اید دوباره پرونده اختلافات بر سر کابینه را باز کنید و مردم انقلابی را تحریک کنید. دنبال چه هستید؟

۶. بیشترین عملیات دوستان شما در مجلس علیه وزیر خارجه (آقای عراقچی) بود که باز هم شما بهتر میدانید که رهبری هم ایشان را می‌شناسد و هم جزو کسانی بوده که یا تایید و تاکید شده است، البته من نمی‌گویم وظیفه نظارت نمایندگی را رها کنید ولی الان اینگونه فیلم پُر کردن معنی خوبی ندارد!

۷. رادیکال کردن فضای کشور به نفع هیچ کس نیست، مگر تندروها، لطفا از ملتهب کردن فضای سیاسی دست بردارید!