ساسی مانکن و آرش_لبّاف، در نوانمای جدید ساسی -که به سیاق نوروز چند سال اخیر، ساسی در رادیو جوان منتشر میشود- در نقشهای «ساسی کبیر و آرش الدین شاه قاجار» ظاهر شدهاند.
کینهای که بابیت و بهائیت از امیرکبیر و حمایت ناصرالدین شاه در این فقره، جهت سرکوب کردن این فرقهی ضالّهی ضد اسلام دارند، شک و شبههای باقی نمیگذارد که مأموریّت ساسی و «رادیو جوان» طی سالهای اخیر، منزجر کردن مردم از نمادهای ملّی و شعائر مذهبی و شتاب دادن به دوری بسیاری جوانان از سبک زندگی اسلامی-ایرانی است.
خوانندهای که پورننوانماهایش، تحلیلگران موسیقی دنیا را به فکر فرو برده، ناگهان میرود سراغ شخصیتی قهرمان و تحسینشده برای تمام مردم ایران با هر عقیده و گرایشی، همچون امیرکبیر -که از قضا مورد لعن و کینهی همیشگی بهائیان ملعون صهیونیست هم بوده و هست- این واقعیت را عیان میکند که ساسی، سربازی است برای انتقام گرفتن از نه فقط اسلام، بلکه تمدن ایرانی و فرهنگ ایرانی و پس از تخریب و لجنمالی ناصرالدین شاه در بعضی آثار سالهای اخیر، اکنون نوبت به ترور شخصیتی امیرکبیر ایران رسیده است.
در مسیر عقدهگشایی بهائیت بابت پدرکشتگیشان با امیرکبیر، اینبار آرش هم به کمک «ساسان حیدری یافته» آمده و بدینترتیب، آرش از همخوانی با اسنوپداگ (فیتدادن) در ترانهی «اوه خدای من، 2015»، رسیده به پادویی سرباز دونمایهی بهائیان در موسیقی.ساسی با دوپینگ آرش، این بار تمامقد میکوشد تا تغییر افکار و رفتار نوجوانان و جوانان را به نحوی مشهود، بیش ازترانههای سابقش، با بالاترین حمایت و پشتیبانی تبلیغاتی، پیش برد تا نزد بهائی-صهیونها، جایگاهی بیبدیل یابد.
بدیهی است موسیقی هم سیاسی است و حتّی تولید و توزیع محصولاتی مبتذل و مستهجن مثل پورنموزیک های ساسی را نیز، بدون ادراک پشتوانهی ایدئولوژیک و اندیشهای و بدون فهم طرّاحیهایی از منظر مدیریت فرهنگی، در قالب تهاجم فرهنگی و جنگ رسانهای، نمیتوان تحلیل و تفسیر کرد.
همچنین تولید عجیب و پرفشار بعضی سریالها و فیلمها در شبکه نمایش خانگی با موضوع تضعیف امیرکبیر و تخریب ناصرالدین شاه طی سه سال اخیر، محتمل است بیربط به عوامل بیرونی و نفوذ بهائیت در سینمای ایران، نباشد.