شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به تعاملات فی ما بین شهرداری ناحیه ۴ با پادگان ۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران از رسیدگی به مسائل شهرک قدیمی در این منطقه خبر داد.

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به موقعیت «شهرک یا کوی زینبیه»، در انتهایی‌ترین قسمت شرقی منطقه ۱۳ گفت: با توجه به اینکه کوی زینبیه، محله‌ای قدیمی است که شکل‌گیری آن به دهه ۴۰ بر می‌گردد و جمعیتی بیش از یک هزار نفر را در خود جای داده است، نیازمند رسیدگی و برخورداری از امکانات شهری است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده مجموعه شهرداری منطقه ۱۳ افزود: با توجه به درخواست پادگان ۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسائل مردمی، جلسه‌ای در این خصوص با فرمانده پادگان ۰۱ ارتش برگزار شدو مسائل و مشکلات کوی زینبیه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تعاملات لازم در این زمینه انجام شود.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: به منظور رسیدگی به وضعیت فضای ورزشی و ایجاد شرایط مناسب جهت توسعه و فعالیت‌های ورزشی جوانان و ورزش دوستان در این محله، کار بهسازی و تعویض چمن مصنوعی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت.

وی، عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر را از مطالبه‌های بحق شهروندان دانست و افزود: شهرداری برای جلب رضایت شهروندان، خیابان‌ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارد را با اولویت‌بندی لکه‌گیری و آسفالت می‌کند و تا کنون ۵۰ تن آسفالت در معابر این محله پخش شده است.

شهردار منطقه ۱۳، جداره سازی و رنگ آمیزی دیواره‌های بد منظر را از دیگر اقدامات و رئوس فعالیت‌های منطقه در این محدوده عنوان کرد.