تذکرات رضا کیانیان به پزشکیان در خصوص ظاهر و پوشش او: کاپشن پوشیدن به درد تابستان نمی‌خورد/ در لباس پوشیدن خودتان تجدیدنظر کنید، شما آبروی یک ملت هستی

رضا کیانیان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در یادداشتی خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ایران نوشت:

🔹 می‌خواستم خواهش کنم لطفا به‌جای آن کاپشن یک کت سبک تابستانی بپوشید. اصلا کاپشن به درد تابستان نمی‌خورد و در ضمن ما از «کاپشن» خاطره خوشی نداریم. شما چند ماه دیگر باید به نیویورک بروید. خیلی مهم است چه می‌پوشید.

🔹لطفا در لباس پوشیدن تجدید نظر کنید. شما آبروی یک ملت هستید. دیگر فقط خودتان نیستید. بگذارید ما و مردم دنیا از دیدن ظاهر شما لذت ببریم. در سازمان ملل عکسهای شما در همه مطبوعات جهان چاپ خواهند شد. بگذارید ایران به شکل برازنده‌ای به تصویر کشیده شود.

🔹 لطفا كت و شلوار خوب و خوش دوخت، کفش مناسب، جوراب‌های هماهنگ و اصلاح موی شکیل داشته باشید. خوش لباسی فقط یک ظاهر خوش نیست. یک تفکر است. دوست داشتن و فهمیدن زیبایی است. کسی که زیبایی را دوست دارد برای ملت‌اش هم زیبایی خواهد خواست.

🔹زیبایی و متناسب بودن ظاهر شما اولین نشانه اندیشه‌های شماست. دومین نشانه، تسلط شما به سخن‌وری است. این‌ها باعث می‌شوند نمایندگان دیگر کشورها بیشتر به حرف‌های شما گوش بسپارند.

  • منبع خبر : عصر ایران