نتایج رای اعتماد به وزیران پیشنهادی مسعود پزشکیان یک شکست دیگر در کارنامه ۶ماهه اقلیت تندروی کشور ثبت کرد.

به گزارش نیمروز ، در جلسه امروز مجلس کل وزیران پیشنهادی پزشکیان موفق به اخذ رأی اعتماد شدند و این در حالی بود که از زمان اعلام اسامی وزیران پیشنهادی فرقه تندرو موجی رسانه ای به راه انداختند مبنی بر اینکه دست کم ۴ وزیر پیشنهادی رای نخواهد آورد!
این جماعت به صورت ویژه مدعی شدند وزیران پیشنهادی راه، گردشگری، بهداشت و نفت قادر نخواهند بود از مجلس رای اعتماد بگیرند اما نتایج رای اعتماد نشان داد طبق معمول این جماعت فقط صدای زیادی دارند و وزن و جایگاهی در تصمیمات مهم مجلس ندارند.
این جماعت کمتر از دو ماه قبل در انتخابات ریاست جمهوری با حمایت از سعید جلیلی زمینه ساز ریاست جمهوری مسعود پزشکیان شدند و مدتی قبل تر هم نتوانستند در انتخابات ریاست مجلس موفقیتی به دست بیاورند.
فرقه تندرو در انتخابات مجلس هم شکست سختی خورده بود و برآیند مجلس نشان می دهد این فرقه در نهایت حدود ۴۰ تا ۵۰ رای در مجلس دارد.
بعد از مشخص شدن ترکیب مجلس این فرقه تمام هم و غم خود را برای رد اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون به کار گرفت اما تاجگردون نه تنها موفق به گرفتن رای اعتماد از مجلس شد بلکه ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را هم در اختیار گرفت.
باید دید آیا فرقه پر سرو صدا در نهایت قادر به سنجش وزن خود در مناسبات سیاسی کشور خواهد بود یا کماکان با توهم سعی در سهم خواهی و‌ طلبکاری از ارکان کشور خواهد داشت.