بررسی رای اعتماد به وزیران این روزها در مجلس در حال برگزاری است و بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی خارجه به واسطه توهین نماینده جوان به رهبر انقلاب جنجالی شد.

به گزارش نیمروز این نماینده جوان در مخالفت با سید عباس عراقچی سخن گفت اما اظهارات او مخالفت عادی نبود بلکه او دست کم دو بار در اظهاراتش کنایه هایی زد که ساده اندیشی است اگر مخاطب او را رهبر انقلاب نداریم.

آو در بخشی از صحبت هایش گفت میگویند یک نفر‌ گفته ، ناظران منظور او از یک نفر را رهبری قلمداد کرده اند؛ او در ادامه برای اینکه منظور خود را واضح تر بگوید اضافه کرد پس مجلس را تعطیل کنید!

اظهارات نماینده جوان در حالی مطرح می شود که ابن گوشه کنایه زدن ها تا کنون فقط از جانب یک نفر یعنی محمود احمدی نژاد آن هم نه در قبل از ریاست جمهوری بلکه بعد از پایان مسئولیتش رواج داشته است .

به نظر می رسد نماینده جوان دوست دارد برای دیده شدن جا پای احمدی نژاد بگذارد غافل از اینکه سرنوشت احمدی نژاد نشان داده او نه تنها الگو نیست بلکه بیشتر مایه عبرت است ضمن اینکه این نماینده جوان در شرایط تحریم انتخابات و با رای حداقلی راه به پارلمان یافته و می تواند در خلوت خود جایگاه واقعی اش در انتخابات را در شرایط برگزاری انتخابات مشارکتی بسنجد ‌ در این صورت حتما جایی در بین ۳۰۰ نفر اول تهران هم نخواهد داشت.