پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران بدون شک همه رویاهای رژیم صهیونیستی را نقش بر آب کرد. بهترین اتفاق برای صهیونیست ها روی کار آمدن فردی تندرو در انتخابات ریاست جمهوری ایران بود.

به گزارش نیمروز، صهیونیست ها آنچنان از روی کار آمدن مسعود پزشکیان خشمگین شدند که اقدام تروریستی خود که سال ها از انجام آن ابا داشتند را در شامگاه روز تحلیف پزشکیان رقم زدند.

رژیم صهیونیستی در دوران محمود احمدی نژاد بهترین دوران خود را از نظر مظلوم نمایی و تعامل با کشورهای جهان رقم زد .

صهیونیست ها این بار هم امیدوار بودند سعید جلیلی در ایران بر سر کار بیاید تا هزینه های آن ها برای ادامه حیات کاهش یابد چرا که صهیونیست ها حیات خود را بر مظلوم نمایی و فریبکاری قرار داده اند و این مظلوم نمایی در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به اوج خود رسید و سعید جلیلی نزدیک ترین چهره به احمدی نژاد از نظر منش و روش بهترین شرایط را برای صهیونیست ها رقم می زد.

با این حال انتخاب پزشکیان باعث شد تندروها در رژیم صهیونیستی هم دست به کار شوند تا با طرح ترور اسماعیل هنیه دست کم بتوانند چالش هایی را برای ایران رقم بزنند و از سوی دیگر یک نماد مهم ضد صهیونیستی را هم از میان بردارند.

به نظر می رسد حضور مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف و غلامحسین محسنی اژه ای در راس هرم قدرت ایران به عنوان سه چهره عاقل و میانه رو به شدت صهیونیست ها را دچار نگرانی کرده است به گونه ای که طرح ترور اسماعیل هنیه در همان نخستین روز فعالیت پزشکیان بعد از تحلیف رقم خورد.