به گزارش نیمروز، بانک سپه در حوزه های نوین و الکترونیک دچار عقبماندگی شدید به نسبت سایر بانک ها است که همین عقب ماندگی موجب نارضایتی گسترده شده است.
یکی از نمونه های جا ماندگی این بانک ارائه یک خدمت تحت عنوان امیدبانک است که با هدف جمع آوری سپرده های بانکی و سپس ارائه وام های اعتباری به مشتریان راه اندازی شده که البته مشابه خدماتی است که سایر بانک ها برای ارائه تسهیلات فراهم کرده اند اما با یک تفاوت ساده!
امید بانک سپه معمولا دچار اختلال است و به ندرت باز می شود و اگر هم باز شود هنگام درخواست تسهیلات شما می بایست ارزیابی اعتباری شوید که البته روالی طبیعی به شمار می رود، ماجرا زمانی عجیب می شود که شما برای این روال طبیعی می بایست هفته ها معطل بمانید چون هر بار بعد از پرداخت هزینه اعتبارسنجی و کسر هزینه آن با پیام ناموفق مواجه می شوید و این مسیر کسر ۹۹ هزارتومان از حساب و بازگشت آن به حساب برای ساعتها و روزها ادامه دارد.
پیگیری ها از سامانه مشتریان بانک سپه هم به جایی نمی رسد چون اپراتور به شما خواهد گفت اختلال دارد و مشخص نیست این قطعی چه زمانی رفع شود.
به این ترتیب اگر شما پولی را با هدف گرفتن وام در بانک سپه سپرده گذاری کرده باشید نخواهید توانست از امتیاز اعتبار دریافتی خود استفاده کنید.
البته بانک سپه بر خلاف شرایط اعطای وام در سازوکار اخذ اقساط وام از مشتریان خوش شانسی که موفق به گرفتن تسهیلات شوند به شدت منظم و دقیق است و سامانه های این بانک هیچ اختلالی در این زمینه ندارند!
نکته جالب اینکه شعار امید بانک سپه این است: با امید زندگی کن! احتمالا مدیران این سامانه با این هدف این شعار را انتخاب کرده اند که از تکرار عملیات های اعتبارسنجی و ثبت درخواست های روزانه برای کسب تسهیلات نا امید نشوید !
Thursday, 21 November , 2024